I'm not ashamed

Tuesday, April 30, 2013

As you know I was disappointed with bracelet from my previous post. After posting it I decided make second bracelet. This time it was much better! You can see it on the pictures below. This time I'm not ashamed. It's perfect!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jak wiecie byłam trochę zawdziona bransotelką z ostatniego posta. Po wstawieniu jej na bloga postanowiłam, że zrobię drugą - być może lepszą. I udało się! Wyszła super :). Tym razem nie wstydzę się swojej pracy, bo wyszła tak jak sobe wymarzyłam.







In the end I want to inform you about my win in Pomorskie Craftuje Challenge - LIVE COLORFUL. That made my day even more cheerful :)!

And now I'm going to celebrate Queen Birthday. See you soon!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na koniec pochwalę się wygraną w wyzwaniu Pomorskie Craftuje - ŻYJ KOLOROWO. To sprawiło, że mój dzień będzie jeszcze bardziej radosny :)!

A teraz uciekam świętować urodziny Królowej. Do zobaczenia niebawem!

You Might Also Like

8 comments

  1. Piękna bransoletka, mi się podoba i jedna i druga! Ale Ty masz tam produkcję hehe Gratuluję wygranej, jak najbardziej na nią zasłużyłaś ;) Miłego świętowania! (A gdzie coś w pomarańczu?) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pomarańczu w tym roku nie było ;). Ubrałam się w kolorach flagi Holadnii ;).

      Delete
  2. Obie są fajne:)

    Pozdrowienia!:))

    ReplyDelete
  3. Świetne bransoletki ! gratuluje tak udanych pomysłów:)

    ReplyDelete
  4. Ależ jest śliczna, gratuluję takiego talentu!:) Na pewno trzeba dużo cierpliwości :)) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak dużo cierpliwości nie wymagają wbrew pozorom. Robi mi się je dość szybo i przyjemnie :).

      Delete

Your comments feed my blog.