Blue bracelet

Sunday, April 28, 2013

As I promised today I want to show you my new bracelet. It's made with the same technique like two my last items - necklaces. I used yarn, ribbon and beads. There is nothing special in this combination, but when you use it in proper way you can made something nice. I hope result of my work is worth showing you :). 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jak obiecałam, dziś chcę Wam pokazać nową bransoletkę. Została zrobiona taką samą techniką jak moje dwie ostatanie prace - naszyjniki. Wykorzystałam tu przędzę dzianinową, wstążkę i koraliki. Nie ma nic specjalnego w tej kombinacji, ale jeśli użyjesz jej w odpowiedni sposób możesz stworzyć coś fajnego. Mam nadzieję, że rezultat mojej pracy jest godny pokazania :).








You Might Also Like

3 comments

  1. No nie mogę się nadziwić jakie to fajne! Po prostu w jakiś sposób to zaplatasz, na tym to polega?

    ReplyDelete
    Replies
    1. W przypadku tej bransoletki zszyłam ze sobą dwie części - warkoczyk zrobiony z dzianinowej taśmy z częścią trochę bardziej skomplikowaną - kawałki dzianiny i tasiemki związane w kilka supełków i częściowo obszyte dookoła tasiemką. Obie części zszyłam nicią monofilową a na koniec przyszyłam koraliki. Mam nadzieję, że wyraziłam się w miarę zrozumiale;).

      Delete
    2. Zrozumiale :> To takie buty. Praca wydaje się dość przyjemna. I bardzo oryginalne te dzianinowe rzeczy!

      Delete

Your comments feed my blog.