Spring brooch

Wednesday, April 10, 2013

Next spontaneous project I've made yesterday. First I sticked piece of green felt on both sides of wooden circle (with brooch needle on one side). What next? Sewing most important part of this brooch (turquoise felt, soutache cord and beads). Finally I glued it to green piece I've made earlier. This time my spontaneity was worth my effort.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kolejny spontaniczny projekt, który zrobiłam wczoraj. Najpierw przykleiłam kawałki zielonego filcu z obu stron drewnianego kółka (z jednej strony przyszywając końcówkę do broszki). Co potem? Szycie najważniejszej części broszki (turkusowy filc, sznurek do soutache i koralaiki). Wreszcie obie części skleiłam ze sobą. Tym razem moja spontaniczność była warta zachodu.








You Might Also Like

4 comments

  1. moje klimaty :D - dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu - DT POMORSKIE Craftuje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przyjemność po mojej stronie ;).

      Delete

Your comments feed my blog.