Soutache earrings

Sunday, April 21, 2013

I'll be quick this time. I worked on these earrings few evenings. Everything was spontaneous. First I've made soutache part (where I've also used dark-blue ribbon). Secondly I sewed it to green felt. Next step was sticking this piece on wooden circle covered by dark-blue felt. Second side of each earring I covered with dark-green paint and varnish. It's definitely not a typical soutache earrings example but who cares? For me it's good when it's unusual ;).
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tym razem będzie krótko. Pracowałam nad tymi kolczykami kilka wieczorów. Każda część tworzenia była spontaniczna, bez rzadnego planu w głowie. Najpierw uszyłam część soutach-ową (gdzie użyłam dodatkowo granatowej wstążki). Gotowy element przyszyłam do zielonego filcu. Kolejnym krokiem było przyklejenie tego do drewnianego kółka, wczęsniej pokrytego granatowym filcem. Drugą część każdego kółka pomalowałam ciemno zieloną farbą akrylową i polakierowałam. Nie jest to typowy przykład soutachowych kolczyków, ale kto by się tym przejął? Dla mnie to nawet lepiej jak stworzę coś nietypowego ;).


You Might Also Like

4 comments

  1. Nietuzinkowe.Może zgłosisz je do wyzwania w kreatywnym Kufrze???pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki za podpowiedź, właśnie je tam dodałam :).

      Delete
  2. Świetne, że są tak inne od tradycyjnego sutaszu. Bardzo podoba mi się taka interpretacja :)

    ReplyDelete

Your comments feed my blog.