Marilyn Monroe candlestick

Tuesday, April 09, 2013

It's very old piece of my work. I've found these pictures accidentally in folder with old pictures. It's not jewelry so maybe it doesn't fit to felt&ribbon perfectly, but I'm the boss here - I can d whatever I want to ;). 


I like being surrounded by beautiful things, but I'm not making a lot of decorations last months. Maybe it's time to change it :)? I'm sure in the future, when I'll have my own apartment/house I'll fill it with handmade decorations, but now I still don't have one. It's not an excuse, but it's the only one I have. Jewelry is more popular here at the moment. We'll see what future will bring...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chcę Wam przedstawić jedną z moich starszych prac. Znalazłam te zdjęcia przypadkowo w folderze ze "starociami". Nie jest to biżuteria, więc może nie wpisuje się perfekcyjnie w tematykę bloga, ale przecież ja tu rządzę ;). 

Lubię otaczać się pięknymi rzeczami, ale ostatnimi miesiącami nie stworzyłam zbt wielu dekoracji. Może nadszedł czas by to zmienić ;)? Jestem pewna, że jak już będę miała swoje własne gniazdko to będzie ono wypełnione robionymi przeze mnie dekoracjami, ale na razie takowego nie posiadam. Marna wymówka, ale to jedyna jaką mam. Tymczasem biżuteria będzie tu bardziej popularna, ale zobaczymy co przyniesie przyszłość...





You Might Also Like

0 comments

Your comments feed my blog.