Brooch which contains too much...

Thursday, April 11, 2013

This time I've made a brooch which is too rich in beads. But it's only my opinion ;). Next time I'll try do one with lower amount of decoration. Yesterday's brooch is much better. I have no idea why I sewed so many beads on this one. Not always richer means better.

Maybe I'll find proper place for this brooch. It should looks good on simple, one-color clothes. In the future I want to take some pictures of outfit - my items combine with clothes, and show it to you. What do you think? Then I need to ask my "photographer" if he's willing take some pictures of me. It won't be a problem I suppose. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tym razem broszka zbyt obfita w koraliki, ale to tylko moja opinia ;). Następnym razem postawię jednak na minimalizm i zrezygnuję ze zbyt dużej ilości koralików i innych gałganów. Wczorajsza broszka wyszła dużo lepiej. Nie mam pojęcia dlaczego tak zaszalałam z koraloikami w tej. Nie zawsze bogatsza znaczy lepsza.

Może znajdę jej odpowiednie miejsce w mojej garderobie. Powinna dobrze wyglądać na jakimś prostym i jednokolorowym ciuchu. W przyszłości chciałabym zrobić kilka zdjęć stylizacji zawierających moją biżuterię i je Wam zaprezentować na blogu. Co o tym myślicie? Muszę tylko spytać mojego fotografa czy na to pójdzie, ale chyba nie będzie z tym problemu.


You Might Also Like

2 comments

  1. A mi się ta podoba! Nawet bardzo ;)Na pewno nie jest za bogata, a kolory fantastycznie do siebie pasują. Czekam na Twoje stylizacje, bo wiem, że na pewno będzie na co popatrzeć :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki Weronika! Ja się może jeszcze do tej brochy przekonam ;). Do prostego stroju taki "bogaty" dodatek może pasować całkiem nieźle. Zobaczymy co wyjdzie z tych moich stylizacji ;).

      Delete

Your comments feed my blog.