Yarn in action

Thursday, April 25, 2013

As I primised here you have piece of my spontaneous work from yesterday. I've became a fan of colorful yarns after only one evening! I need to buy more of them for sure ;). Below you can see what I've made yesterday. A little bit ethnic, isn't it? I didn't use crochet because I'm not good enough in using it. Fortunately there was much more simple solution as you see. Plaits! This is what I can do properly :).
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jak obiecałam, oto efekty mojej wczorajszej spontanicznej pracy. Zostałam fanką tej dzianinowej przędzy po zaledwie jednym wieczorze w jej towarzystwie! Jestem przekonana, że nie skończy się na tych dwóch sztukach jakie zakupiłam :). Poniżej zdjęcia naszyjnika który stworzyłam wczoraj. Trochę etniczny wyszedł, prawda? Nie użyłam szydełka, ponieważ nie jestem w nim zbyt dobra. Wszystko przede mną ;). Na szczęście, jak widzicie znalazłam prostsze rozwiązanie. Warkocze! Te okurat potrafię robić prawidłowo :).









You Might Also Like

11 comments

  1. Wow! wyszedł super! aż zazdroszczę CI ich hihi :) też musze zakupić bo mam już kika projektów na jej wykorzystanie hihi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Bardzo wdzięczny ten materiał. Teraz nie pozostaje mi nic innego jak dać sie ponieść wyobraźni i tworzyć!

      Delete
  2. Bardzo fajna ta plecionka :) Taka nie pozorna a jak świetnie prezentuje się na szyi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)! Przyznam, że korciło mnie, żeby przyszyć więcej koralików, ale cieszę się, że tego nie zrobiłam. Prostota czasami jest najlepszym wyjściem.

      Delete
  3. Jestem zdecydowanie na tak! Popracuj nad bransoletką, to chętnie zakupię ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Będą i bransolety :)! Czuję, że postanie ich spora kolekcja ;).

      Delete
  4. Łaał, po zdjęciu na szyi dosłownie oniemiałam. Jest genialny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :)! Zdążyłam już uszyć następny. Jutro pojawi się na blogu. Mam nadzieję, że też się spodoba, chociaż kolory ma zdecydowanie bardziej krzykliwe :).

      Delete
  5. Podziwiam ciekawe rękodzieło, zapraszam po wyróżnienie.
    http://aliwero.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Dziękuję za odwiedziny :)
    Teraz ja z ogromną chęcią pozachwycam się Twoimi pięknymi pracami :)
    Miłego dnia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To będziemy się zachwycać obie. Ja Twoimi, Ty moimi ;)!

      Delete

Your comments feed my blog.