Ribbon necklace

Monday, April 08, 2013

As always I wanted to make something but no idea what. I felt that this time necklace is "a winner" so Sunday I spent on making this one you can notice on the pictures. Colors yellow and violet are nice combination. Why not to combine them in one item? To be honest I don't like yellow, but here I love this color :).
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jak zwykle chciałam coś zrobić, ale nie miałam zielonego pojęcia co. Czułam, że tym razem naszyjnik będzie "zwycięzcą", więc niedzielę spędziłam na tworzeniu naszyjnina - efekty możecie zobaczyć na zdjęciach.Żółty i fioletowy są ładną parą. Czemu nie wykorzystać ich w swojej pracy? Szczerze to nigdy nie lubiłam żółtego, ale w tym połączeniu go uwielbiam :). 





You Might Also Like

7 comments

  1. Cudnej urody naszyjnik i bardzo ciekawy pomysł! Dzięki za udział w zabawie! :D

    ReplyDelete
  2. uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam! Oryginalne i proste! Normalnie lowe od pierwszego wejrzenia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za pełen entuzjazmu komentarz ;)! Aż chce się robić nowe rzeczy dla takich ;).

      Delete
  3. Wow wyszło pięknie! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Pomorskie Craftuje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Postaram się u Was częściej gościć ;).

      Delete
  4. reweacyjny!! napatrzeć się nie mogę

    ReplyDelete

Your comments feed my blog.