Last bracelet from the trio

Tuesday, February 04, 2014

 Last one from the trio. Light blue with powder pink beads. It's my favorite from all three! It will be a gift for my sister. She gave me something she's made when I visited Poland during Christams break. Now it's my turn for giving presents ;). Btw. I'll show you her gifts soon! Hint: she mad eit with sewing machine.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Ostatnia bransoletka z "wielkiego" trio. Jasno niebieska z podrowo różowymi koralikami. Moja ulubiona z kolekcji! Będzie prezentem dla mojej siostry. Od niej dostałam prezenty kiedy odwiedziałam Polskę na Święta. Teraz moja kolej na robienie prezentów. Jej prezenty pokażę niebawem. Podpowiedź: pomagała jej maszyna do szycia.








You Might Also Like

2 comments

  1. Widzę Basiu, że się rozkręcasz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie zdążę się rozpędzić a już będę musiała wyhamować ;).

      Delete

Your comments feed my blog.