Black, red &.. mint

Thursday, January 01, 2015



Hi there! How was your New Year's Eve? I hope you had fun. Btw. I wish you all great year!

I still have some bracelets to show you. In this one I combined black & red (perfect color combination) with unexpected mint green. Probably not all of you likes it but maybe there is someone who is not afraid of this combination. It's available on my freshly open DaWanda shop. The assortment is still expanding there so don't hesitate to visit the shop later.

Tomorrow I'm leaving to Bad Salzuflen, Germany to relax a bit before next "tough" year in therms and saunas. I hope you will also spend this weekend nicely! See you soon!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Witajce w Nowym Roku! Jak minął Wam Sylwester? Mam nadzieję, że świetnie! Przy okazji życzę Wam wielu radości na 2015!

Wciąż mam kilka bransoletek do pokazania. Tym razem mam dla Was klasyczne połącznie czerwieni i czerni z miętową niespodzianką (pewnie nikt się tego nie spodziewał!). Nie musicie go lubić, ale mam nadzieję że kilka entuzjastek takiego połączenia się znajdzie. Bransoletka jest dostępna na moim świeżo otwartym, dawandowym sklepiku. Asortyment jest wciąż poszerzany, więc odwiedzajcie częściej!

Jutro uciekam oddać siÄ™ relaksacji i wyciszeniu na ziemiach niemieckich, w Bad Salzuflen. BÄ™dÄ… termy, bÄ™dzie sauna. JakoÅ› trzeba siÄ™ przygotować na kolejny "ciężki" rok. Mam nadziejÄ™, że równie miÅ‚o spÄ™dzicie ten weekend. Do zobacznia niebawem!





You Might Also Like

0 comments

Your comments feed my blog.