Christmas gifts by Felt & Ribbon

Saturday, January 17, 2015






Hi! As I promised before today I'll show you Christmas gifts I've made for my sisters and cousins. Because I love to crochet I couldn't not use it for making this year's gifts. Unfortunately one of the cousins was absent during this "photo shoot" so there is one hat missing. I forgot to take some pictures of hats at home so there will be only one proper picture of pink set (see last picture). I hope Ada, Ala, Marta, Asia and Malwina will be happy with my crocheted with love items. I've done 4 hats and one extra long red scarf with shell pattern (not really visible on the picture below). 

Btw. I was asked to teach some crochet basics on the workshop on my University. It's a part od Warm Sweater Week 2015. Nice isn't it? :) It will take place on Monday's evening. Keep your fingers crossed! I hope I won't disappoint anyone.

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Cześć! Jak obiecałam ostatnim razem dziś będą prezenty. Zrobiłam je dla moich siostrzyczek i kuzynek. Uwielbiam szydełkować więc że prezenty zrobiłam szydełkiem pewnie nikogo nie dziwi. Niestety jedna z obdarowanych nie była obecna podczas tej sesji zdjęciowej. Zapomniałam zrobić zdjęcia czapek i szalika wcześniej dlatego też większość pokazuję tylko na modelkach. Mam nadzieję, że  Ada, Ala, Marta, Asia and Malwina będą zadowolone z prezentów. A prezentami były: 4 czapki, komin i szalik.

Przy okazji pochwalę się, że w poniedziałek będę dawać lekcję na warsztatach. Lekcję tajemnej wiedzy jak posługiwać się szydełkiem ;). Jest to część tygodnia ciepłego sweterka 2015 jaki po raz kolejny organizuje moja uczlenia. Mam nadzieję, że będzie bombowo! Trzymajcie kciuki, bo mam stresa! 

You Might Also Like

2 comments

  1. Prezenty prześwietne, najlepsze! <3 A za warsztaty oczywiście trzymam kciuki :-)

    ReplyDelete
  2. Fajniusi zestaw z pomponikami, coś nowego! <3

    ReplyDelete

Your comments feed my blog.