Winter hats

Saturday, February 28, 2015



Winter is almost gone and I realized I have few more hats to show you. Unfortunately I can not show you how they look on the head because I already sold them. I especially liked the pink one. I have made them on knitting circle loom. It is very probable that they were the last items made on them because now I have an ambition to learn how to knit hats using needles. Maybe next winter I will do it :).


////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Zima się kończy a ja mam jeszcze czapki do pokazania! Czas nadrobić zaległości. Niestety nie mam zdjęć "nagłownych" a czapki mają już swoje właścicielki. Bardzo lubiłam tę różową. Mam nadzieję, że dobrze sie nosi. Obie czapki powstały na przędzy dziewiarskiej. Możliwe, że to ostatnie czapki jakie na nich zrobiłam bo teraz mam ambicje nauczyć się dziergać drutami. Ale to zostawię sobie chyba na następną zimę :).



You Might Also Like

0 comments

Your comments feed my blog.