Clothespin brooch and earrings

Sunday, May 11, 2014

Again I want to show you some clothespin ;). This time tiny ones (3 cm). First I've made the brooch. I used purple felt and some silver and blue beads and clothespin of course. Earrings are much more simple - clothespins and beads in the whole (not very visible - you have to trust me - they are there :D). I have more of these pins. You can expect more jewelry with them ;). But first holidays should start. Two moths more to go... See you next time! :)
--------
I znowu te spinacze ;). Tym razem takie malutkie (3cm). Najpierw powstała broszka. Użyłam fioletowego filcu, srebrnych i granatowych koralików. Za element przewodni robił spinacz. Po broszce nabrałam wielkiej ochoty na kolczyki. Tak więc powstały - proste, ale fajne. W dziurki wrzuciłam koraliki, które niestety nie są zbyt widoczne. W zanadrzu mam więcej tych spinaczy więc możecie się spodizewać kontynuacji projektu spinacz :). Ale na to poczekam chyba do wakacji. Jeszcze "tylko" dwa miesiące... Do zobaczenia kolejnym razem! :)




You Might Also Like

2 comments

  1. Łahaa, ale fajny pomysł z tą broszką! :D Świetnie kolory dobrałaś, bardzo mi się podoba to połączenie. Nie wiem co to za filc, ale wygląda na taki grubaśny i porządny. A z początku pomyślałam, że spód filcowany ręcznie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jak zwykle spóźniona w odpowiadaniu ;). Sam pomysł broszki mi się podoba, ale koślawo przyszyte koraliki trochę psują moją wizję. Chyba nie do końca zrozumiałam Twoją "lekcję" :). Ale podejdę do problemu jeszcze raz.

      Co do filcu to nie zgadłaś. Jest to wersja 2 milimetrowa. Obszyłam nim drewniany krażek który kiedyś robił za bazę kolczyków decoupage ;). Jestem wciąż wieki świetlne od filcowania ręcznie :).

      Delete

Your comments feed my blog.