Giveaway's winner and pompon brooch

Sunday, March 09, 2014

Announcing giveaway's winner is just a formality because only one person was interested in. Weronika thanks for joining ;)! I also wanted to thank Lena for advertising my giveaway on her blog. Anyway ribbon necklace is going to Weronika :)!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie zwycięzcy candy to tylko formalność, bo tylko jedna osoba byla zainteresowana. Weronika dziękuję za przyłączenie sie do zabawy ;)! Chciałam również podziękować Lenie za "reklamowanie" candy na swoim blogu. Tak czy inaczej wstążkowy naszyjnik wędruje do Weroniki :)!


While I'm already here, I'll show you pompon brooch I've made few weeks ago.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Skoro już tu jestem pokażę Wam pomponiastą broszkę, którą zrobiłąm jakiś czas temu.




And in the end some beautiful flowers which I've got yesterday. Anemones are so great and beutiful. I consider them as one of my favorite flowers. Look how nice they are:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na koniec będą kwiatki! Dostałam je wczoraj z okazji dnia kobiet. Profesjonalna nazwa to zawilec wieńcowy. To są chyba jedne z moich ulubionych kwiatów. Róże i tulipany zdecydowanie mi się przejadłu, chociaż oczywiście też uważam, że są piękne. Ale zawilce to wyższa półka :). Same oceńcie:





The same day I've got a red rose on the market (every women did get one as well - because of the women's day) so I added it to anemones. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Z okazjo dnia kobiet na mieście rozdawali czerwone róże każdej napotkanej kobiecie. Mi się też udało jedną zrobyć. Zawilce zaprosiły ją do siebie :).


You Might Also Like

1 comments

  1. Z mojej strony to była czysta przyjemność :> Fajnie, że naszyjnik w końcu będzie noszony! Na pewno będzie mu miło :) A twoja broszeczka jest taka radosna, taka optymistyczna i zabawna :D Zawilce, piękne kwiaty. Swego czasu były u mnie na działce, ale nie spodziewałam się, że nadają się też do wazonów. Pozdrawiam ciepło (coraz cieplej)!

    ReplyDelete

Your comments feed my blog.