Blackberries bracelet

Sunday, March 16, 2014

This time I've made a bracelet with grapefruit color zpagetti yarn. I've added some blue beads which in this combination look like blackberries fruits. Only the color is different :).
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tym razem mam Wam do pokazania grapefrutową bransoletkę. Na początku była prosta i niepozorna, ale po dodaniu koralików zyskała na wartości. Koraliki w takim układzie przypomniją owoce jeżyn (pomijając kolor). Mi się podoba! :)








You Might Also Like

6 comments

  1. A mnie się te koraliki skojarzyły z ciemnym winogronem, a nie jeżyną.
    Jak ty uzyskałaś ten kształt? Wygląda świetnie na ręce.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inaurem, znów strzeliłaś w dziesiątkę! Winogrona pasują o wiele bardziej niż jeżyny (głupia ja! ;) ). Bransoletka była robiona na szydełku. Bardzo łatwo było uzyskać ten kształt.

      Delete
  2. Piękna bransoletka :) super wygląda :)

    ReplyDelete
  3. Śliczne są te Twoje gadżety! Bransoletka fajna sprawa! Czasami mnie natknie, by jakąś kupić, a potem nie nosze, bo mi przeszkadza :P Kiedyś chodziłam obwieszona jak choinka. Teraz jednak stawiam na wygodę... Starzeje się? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wygoda przede wszystkim ;)! Szczerze to mi bransoletki też przeszkadzają, ale zaciskam zęby i noszę :). Te zrobione z przędzy są na szczęście dość wygodne. Drewnianych lub innych twardych chyba bym nie zniosła. Moje "starzenie" objawia się w kolczykach - kiedyś nosiłam duże, wiszące, teraz same maleńkie (bo wygodniej!).

      Dziękuję za miły komentarz! :)

      Delete

Your comments feed my blog.