Blue asymmetric necklace

Thursday, December 19, 2013

I'm back! Yesterday I had last exam in this period. I still don't know if I have to re-exam or not. Hopefully not ;). On Saturday I'm going to Poland for almost 2 weeks! But before I leave I have some things to do. Jewelry is the one with the highest priority :). I hope I will make some Christmas presents as well or buy some for these people who don't wear jewelry.

Anyway... I wanted to show you last from asymmetric necklaces. Light blue with pink beads. 

Good luck with Christmas preparations! :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wróciłam! Wczoraj miałam ostatni egzmin. Mam nadzieję, że poprawek nie będzie ;). W sobotę wyruszam do Polski na prawie 2 tygodnie! Ale zanim opuszczę Holandię mam kilka rzeczy do zrobienia/załatwienia. Robótki ręczne dostają najwyższy priorytet ;). Mam nadzieję, że uda mi się też zrobić kilka prezentów świątecznych lub kupić jakieś drobiazgi dla tych co nie noszą biżuterii.

W miÄ™dzyczasie  chciaÅ‚am Wam pokazać ostatni z asymetrycznych naszyjników. Jasny niebieski z malinowymi koralikami,

Powodzenia w świątecznych przygotowaniach! :)







You Might Also Like

1 comments

Your comments feed my blog.