Exchange with KOSMATE

Thursday, September 19, 2013

One month ago I had a chance to get really beautiful things from KOSMATE! It was an exchange so I've also send something to her. I'm really happy because now I can wear these nice jewelry she has made. Thanks Lena :)! I really recommend you to check her blog. You can find a lot of creative things and inspirations there!

I'm glad that it's finally posted. Sorry for not being active here last month. I suppose next few months it won't change. I'm fulltime student and I admitt I like it but aspect of not having time for blog is quite a depressive. Probably I have to wait till summer to have more time for handmade. I hope you will stay with me anyway :). Occasionally I'll post something.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------Miesiąc temu miałam okazję dostać cudowną rzeczy od właścicielki bloga KOSMATE! To była wymiana, więc i ja coś sprezentowałam. Jestem bardzo szczęśliwa ponieważ teraz mogę nosić te cudeńka na codzień. Dziękuję Ci Leno :)! Naprawdę zachęcam do odwiedzenia jej bloga. Znajdziecie tam wiele kreatywnych, pięknych rzeczy i dużo inspiracji!

Cieszę się, że w końcu udało mi się stworzyć tego posta. Ostatni miesiąc nie byłam zbyt aktywna. Obawiam się, że najbliższe miesiące będą wyglądały podobnie. Bycie studentem na pełny etat jest fajne, ale aspekt nie posiadania czasu na bloga jest lekko przygnębiający. Prawdobodobnie będę musiała poczekać na wakacje żeby dać upust swojej kreatywnej fantazji. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną :). Postaram się czasami jakiegoś posta napisać, żeby blog nie wyglądał na umarły.


Now let me show you now things I've received:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teraz pozwólcie mi pokazać co dostałam:


Number 1: Fabulous brooch/Bajeczna broszka
source: http://takie-kosmate.blogspot.com/
 Number 2: Pink earrings/Łososiowe kolczyki
source: http://takie-kosmate.blogspot.com/
 Number 3: Peacock earings/Pawie kolczyki
source: http://takie-kosmate.blogspot.com/

I want to mention that all things I've received are really carefully made. Quality is just perfect! I wear them very often and I absolutely satisfied :)!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chciałabym jeszcze wspomnieć o jakości moich prezentów, bo jest perfekcyjna! Kolczyki jak i broszka zostały niezwykle starannie wykonane. Powinnam się od Leny uczyć ;). Jestem totalnie usatysfakcjonowana. Kolczyki i broszkę noszę niezwykle często, łatwo mi je dopasować do mojej garderoby co jest pewnie zasługą dobory kolorów :).


Below my part of exchange: necklace and 3 bracelets.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poniżej moja część wymianki: naszyjnik i 3 bransoletki.


You Might Also Like

3 comments

  1. Ojej! I znowu robi mi się szalenie miło :) Niesamowicie mnie podnosi na duchu, że uważasz ich wykonanie za staranność. Rzeczywiście bardzo się staram, ale cały czas wydaje mi się, że coś jest krzywo/nierówno i że mogłoby być lepiej. No i boję się co o tym pomyślą inni. Ach, chyba jednak mam coś z perfekcjonizmu :) Jeszcze raz dziękuję, bardzo się polubiłam z twoimi tworami, są świetne! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja uważam, że Twoje prace są idealnie wykonane! O swoich tego powiedzieć nie mogę. Może kiedyś będę bardziej perfekcyjna ;). Albo zacznę bardziej doceniać to co robię.

      Delete
    2. Ależ skąd, jak już mówiłam, w moich oczach twoje są doskonałe, nie zauważyłam niczego "nieidealnego" :) Uwielbiam ich styl. Strasznie mi przypasowały :)

      Delete

Your comments feed my blog.