12 necklaces

Sunday, April 12, 2015


Before the Easter break I came with an idea of a new necklace. T-shirt yarn is a nice material - there are thousands of ways to braid it. I have made 12 necklaces. Of course there are no duplicates - each of them is unique. I will be selling them on the Spring Fair in Wageningen on April 24th. If you cannot attend they will be soon available on my DaWanda shop.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Przed przerwą Wielkanocną wpadłam na pomysł nowego modelu naszyjnika. Przędza t-shirtowa jest tak wdzięcznym materiałem, że i tym razem nie mogłam się jej oprzeć. Możliwości splotów są tysiące wiec szybko wzięłam się do dzieła. Powstało 12 naszyjników - każdy inny (bo nikt nie lubi duplikatów). Będą dostępne 24go kwietnia na targu wiosennym w Wageningen. Będą też dostępne niebawem na mojej DaWandzie.

















You Might Also Like

1 comments

  1. Weronika Pietruszka12 April, 2015

    ...ale się napracowałaś! :) choć wiem, że taka praca, to sama przyjemność :) Każdy wyjątkowy i niepowtarzalny, powodzenia na kiermaszu :)

    ReplyDelete

Your comments feed my blog.