Crochet bows

Tuesday, March 03, 2015



Today I will show you some brooches. I crocheted them last weekend. They are nice and colorful. Very easy to make. I wanted to add something more to them (e.g. sew some beads) but it looked not so good so I kept them simple.
/////
Dziś mam Wam do pokazania szydełkowe broszki kokardy. Zrobiłam je w ostatni weekend. Są fajne (mam nadzieję!) i kolorowe.  Chciałam doszyć im jakieś koraliki, ale każda próba kończła się brakiem mojej akceptacji (czyt. kiczowato podobnie). Dlatego też zostawiłam broszki takie proste.












You Might Also Like

6 comments

  1. Weronika Pietruszka03 March, 2015

    W prostocie największy urok ;)

    ReplyDelete
  2. zwykły człowiek04 March, 2015

    Jakoś się nie mogę połapać z ich wielkościami. Zdjęcie pierwsze nad kołnierzykiem zaskoczyło mnie, że ona taka duża, bo wyobrażałam sobie mniejsze. A kolejne na kołnierzykach nie wiem czy są większe, czy to tylko wrażenie, że z oddali... :> Ale uroczo wyglądają. Bardzo Ci ładnie w tej z koronką :)

    ReplyDelete
  3. Ta niebiesko-zielona jest większa niż reszta (dlatego nie ma jej na pierwszym zdjęciu). To był taki prototyp, po niej zdecydowałam się zmniejszyć wielkość. Reszta broszek ma wymiary ~ 9x5cm. Może nie są takie mini mini, ale wielkie też nie są ;).

    ReplyDelete
  4. Tak, dziękuję! Dotrała dzień po tym jak wysłałam swoją. Żeby wszystko było jasno - następną kartkę wysyłam ja ;).

    ReplyDelete
  5. zwykły człowiek05 March, 2015

    Tak? No można by się spierać :D Ale niech tak będzie, spór mile odpuszczam, zawsze miło otrzymywać kartki :)

    ReplyDelete

Your comments feed my blog.