Storing earrings? Easy!

Sunday, November 02, 2014

I have a lots of small earrings, really! I stored them in a small box but it was always a problem to find a pair of earrings there. I was looking for a perfect storage place for them and I found this tutorial. All you need is a box, pencils, felt and glue gun (I used a ribbon instead of gun - because I am against the violence ;) ). It's very easy to make, just follow the description on the link above. The box I found on the flea market in my town. Now it's so easy to find a perfect earrings I want to wear. Do you like the idea? It for sure works for me. Maybe you have better ideas for jewelry storing. Share them on comment!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co jak co, ale kolczyków to mam dużo, a kolekcja ciągle rośnie... Trzymałam je w małym pudełeczku, ale znalezienie odpowiednich kolczyków (dwóch takich samych!) było niezłym wyzwaniem i zajmowało sporo czasu. Podczas szukania przepisu rozwiązanie tego problemu, znalazłam taki tutorial. Wszystko co potrzebujesz to pudełko, ołowki, filc i pistolet na klej (zamiast pistoletu użyłam wstążek, bo gardzę przemocą ;)). Podełko jest bardzo łatwe do wykoniania a jak Ci się znudzi możesz je łatwo rozłożyć na części. Podążaj za instrukcją z powyższego linku. W moim przypadku, puszkę znalałam na pchlim targu, za śmieszne pieniądze. Teraz wybieranie kolczyków na dany dzień to czysta przyjemność. Podoba Wam się pomysł? Może macie jakieś inne dotyczące tej tematyki? Podzielcie się nimi w komentarzach!





You Might Also Like

2 comments

  1. Wygląda ja pudełko z łakociami :) Wygląda super! Nie wiem, czy to zasługa pomysłu, czy Twojej kolekcji heh Ja kiedyś zrobiłam coś takiego http://pietruszkagardenhandmade.blogspot.ch/2014/03/bardzo-zalegy-post-ale-warty-pokazania.html dla siostry, a moje wciąż są wszędzie heh Chyba równiez spróbuje Twojego rozwiązania tylko musze najpierw upolować jakieś ciekawe pudełko :)

    ReplyDelete
  2. Pomysłowe prace :-). Zapraszam po odbiór wyróżnienia na stronie http://agolloarte.blogspot.com/2014/11/liebster-blog-award-po-raz-rzeci.html

    ReplyDelete

Your comments feed my blog.