Bracelet for Malwina and second version of the beige basket

Monday, August 11, 2014

Holiday, holiday! I thought I will have more time for jewelry but I didn't. I came back from Poland with my sister Joanna and cousin Malwina and we spent a week together discovering the Netherlands. After that I had to prepare for re-exam. I had it last Friday - I feel I will pass this time - Kristin thanks for teaching me! Finally I have some time for creative stuff. 9 days exactly because after that I am going to the next holiday destination - Porto. Academic year starts 1st of September so I'll be back just one day before the start. In Poland students have their holiday one month longer - not fair ;). The bracelet you see on the pictures below was made for Malwina (Joanna doesn't wear jewelry so I didn't make one for her). She liked beige zpagetti so I used this one, together with light blue. I really like the final effect. Currently I am working on the necklace in exactly the same colors.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wakacje, wakacje! Myślałam, że znajdę więcej czasu na biżuterię, ale niestety to nie jest takie proste. Wróciłam z Polski z siostrą Asią i kuzynką Malwiną które zostały ze mną tydzień i wspólnie zwiedzałyśmy Holandię. Po ich wyjeżdzie musiałam się wziąć w garść, bo do poprawki było tylko kilka dni. Tym razem powinnam zdać - dzięki Kristin co mnie cierpliwie uczyła ;). W końcu mam czas na kreatywne prace. Dokładnie 9 dni, bo 20stego ruszam do ostatniego celu wakacyjnego - Porto. Rok akademiski zaczyna się tu we wrześniu więc wracam i biorę się do roboty. Nadal uważam, że to nie sprawiedliwe, że w Polsce wakacje są o miesiąc dłuższe ;). Bransoletkę poniżej zrobiłam Malwinie (Asia nie nosi biżuterii, więc jej nie proponowałam). Podobała jej się beżowa przędza wiec taką też użyłam, w połączeniu z jasną niebieską. Obecnie pracuję nad naszyjnikiem w tej samej kolorystyce.








Do you remember this ugly basket? I promised myself to re-make it and I did it! This time it looks fine :).
------
Pamiętacie ten brzydki koszyk? Przyszedł czas na wielkie prucie i szydełkowanie od nowa ;).
 Tym razem wyszÅ‚o dużo lepiej.

Before:/Przed:

After:/Po:


You Might Also Like

0 comments

Your comments feed my blog.