Beige necklace

Friday, June 27, 2014

Hello! Today I want to show you two items made of zpagetti yarn: necklace and brooch. Beige necklace, a little bit similar to this one, but shorter. I sewed some purple beads on it to make it nicer.

I am starting my holidays next Friday. I am so happy! One week later I am going to Poland :D! Have a nice weekend!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cześć! Dziś chcę Wam pokazać zpagetti naszyjnik i zpagetti broszkę. Na pierwszy plan rzucam narzyjnik (bo ładniejszy :)). W przędzę wszyłam trochę fioletowych koralików, żeby ostatecznie naszyjnik wyglądał fajnie. To nie pirwszy tego rodzaju naszyjnik jaki powstał w mojej "pracowni". Poprzedni wyglądał tak. Ten jest trochę grubszy i krótszy od poprzedniego.

W następny piątek zaczynam wakacje! Nie mogę się doczekać. A tydzień później lecę do Polski. Oprócz odwiedzania domu zamieniam się na 5 dni w przewodnika. Koleżanki ze studiów (jedna z Niemiec, jedna z Bangladeszu) mnie odwiedzą i mam zamiar pokazać im Warszawę, Olsztyn i Gdańsk. Mam nadzieję, że po powrocie zrobią Polsce dobrą reklamę :).
Życzę wszystkim udanego weekendu!









You Might Also Like

0 comments

Your comments feed my blog.